Assassin’s Creed Chronicles: China معرفی شد | یک عنوان پلتفرمر ۲٫۵ بعدی – ویدئو افزوده شد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
18:26
چهار شنبه 2 مهر 1393

در سال های گذشته آیا به یاد دارید که یک سری طراحی اولیه در اینترنت منتشر شده بود و نوید از آمدن سری بازی Assassin’s Creed به دنیای کشورهای آسیای شرقی و مخصوصا ژاپن را می داد؟ ساخت چنین عنوانی نظرات بسیاری را به خود جلب کرد و هم اکنون شرکت Ubisoft، یک بازی جدید با نام Assassin’s Creed Chronicles: China را معرفی کرده است که به جای ژاپن در چین جریان دارد. با ما در ادامه مطلب برای جزئیات بیشتر همراه باشید.

 

وقایع بازی ACC: China که توسط استدیو Climax ساخته می شود، در قرن شانزدهم و شهر پکن رخ خواهد داد که طی آن، شما در نقش یک آدم کش زن به نام Shao Jun قرار می گیرید که در گذشته، از شاگردان قهرمان Assassin’s Creed II یعنی Ezio Auditore بوده است. Ubisoft در اطلاعیه رسمی خود آورده است:

ماجراجویی های خود را فراتر از فرانسه ببرید و با یک عنوان جداگانه، که وقایع آن در قرن شانزدهم و شهر پکن رخ می دهد، در نقش Shao Jun به عنوان یکی از شخصیت های محبوب فیلم انیمیشنی Assassin’s Creed Embers ظاهر شوید. او که توسط Ezio Auditore آموزش دیده است به عنوان آخرین Assassin بازمانده فرقه برادری چین، به پکن باز گشته است. Shao Jun می خواهد از تمامی کسانی که فرقه آنان را نابود کرده است انتقام بگیرد.

با این عنوان تجربه ای کاملا تازه را داشته باشید که از بوم های نقاشی الهام گرفته است. فنون قدرتمند Shao Jun در هنرهای رزمی و وجود سلاح های مرگباری همچون Jian Sword و Foot Blade، اجازه می دهد که او دشمنان را از سایه ها و یا در نبردهای گروهی از بین ببرد. اماکن افسانه ای را مانند دیوار بزرگ چین و شهر ممنوعه، در یک عنوان دو و نیم بعدی قابل دانلود تجربه کنید.

Assassin’s Creed Chronicles: China یک بخش از Season Pass بازی Assassin’s Creed: Unity می باشد و شما می توانید آن را به صورت جداگانه هم برای پلتفرم های PS4 ،Xbox One و PC در اوایل سال ۲۰۱۵ تهیه کنید.

ACC IconicImage LPortrait Version Copy 138x200 Assassins Creed Chronicles: China معرفی شد | یک عنوان پلتفرمر 2.5 بعدی   ویدئو افزوده شد

ACC: China

ACU245 ACC LeapOfFaith 250x140 Assassins Creed Chronicles: China معرفی شد | یک عنوان پلتفرمر 2.5 بعدی   ویدئو افزوده شد

Assassin’s Creed به چین می آید

ACC Combat ForbiddenCity nologo 250x140 Assassins Creed Chronicles: China معرفی شد | یک عنوان پلتفرمر 2.5 بعدی   ویدئو افزوده شد

مبارزه در شهر ممنوعه

ACU245 ACC Running Landscape 250x140 Assassins Creed Chronicles: China معرفی شد | یک عنوان پلتفرمر 2.5 بعدی   ویدئو افزوده شد

همانطور که گفته شد محیط های بازی به مانند یک نقاشی است

 

ویدئو معرفی

 

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD


تعداد بازدید از این مطلب: 417
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 417

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر